پاسخ به سوالات متداول

چگونه در نيم وا حساب كاربري دريافت كنيم؟

برای ورود به حساب کاربری حتما باید قبلا در سایت ثبت نام کرده باشید.از قسمت عضويت مطابق فرم اطلاعات درخواستي را تكميل نمائيد.

ابتدا انتخاب نمایید که به عنوان شرکاء(فروشنده) یا مشتری(خریدار) در سامانه  نیم  وا حساب کاربری ایجاد می نمایید.

 

شرايط همكاري با نيم وا چگونه است؟

در صورتی که مایل به فروش محصولات لبني و پروتئینی و..... خود در نيم وا  می باشید می‌توانید در کم‌تر از ۵ دقیقه و با ثبت‌نام اینترنتی به جمع فروشنده گان محصولات عشاير ایل سنگسر در نيم وا بپیوندید.

در قسمت ثبت نام دو گزینه نمایش داده می شود که به عنوان شرکاء(فروشنده) و یا مشتری(خریدار)ثبت نام می کنند که با انتخاب هر قسمت فرم ثبت نام مربوطه باز می شود . مشخصات اولیه را ثبت نمائید و بعد از تکمیل اطلاعات (تائیدیه آن اس ام اس می شود) و پس از تائید کد مربوطه  وارد حساب کاربری خود می شوند.

فرم ثبت نام فروشندگان را تكميل نمائيد.

نام ييلاق ،نوع لبنيات و ساير اطلاعات  محصولات درخواستي برای فروش را تكميل فرمائيد.

منتظر تائيديه از طرف کارشناسان نيم وا به عنوان فروشنده بمانيد.

كالاي خود را به همراه قيمت در پنل فروشندگان درج نمائيد(پس از بررسی و تائید توسط کارشناسان نیم وا در سایت منتشر می شود).

به صورت لحظه اي سفارشات و وضعيت آن را پيگيري نمائيد.

تسويه حساب با شما پس از يك فروش موفق آنلاين با همكاري نيم وا

 

آموزش ايجاد حساب کاربری(مشتری)

در این قسمت یک نام کاربری برا ی خودتان انتخاب و وارد نمایید.

ایمیل خود را به شکل صحیح وارد نمایید.

شماره همراه خود را وارد نمایید.

تاییدیه شماره همراه را وارد نمایید.

رمزعبوری برای خودتان وارد نمایید.(شامل حروف و اعداد که کمتر از 6 کاراکتر نباشد)

رمزعبور خود را دوباره وارد نمایید.

در پایان بر روی دکمه ثبت نام  کلیک کنید.

اگر تمامی مراحل گفته شده را بطور صحیح انجام دهید يك ايميل یا اس ام اس براي شما ارسال مي شود و با تاييد آن ثبت نام كامل مي شود. 

 

آموزش ورود به حساب کاربری

پس از عضويت در سامانه نيم وا،  براي استفاده از سامانه مي بايست به حساب كاربري خود وارد شويد.برای ورود به حساب کاربری خودتان ابتدا روی ورود کلیک کنید.

 در پنجره باز شده اطلاعات خواسته شده شامل نام کاربری یا ایمیل و رمزعبور خودتان را در فیلدهای مشخص شده وارد نمائيد و در انتها بر روی دکمه ورود کلیک کنید.

در صورتی که اطلاعات به طور صحیح وارد شده باشد , شما وارد حساب کاربریتان میشوید که با  کلیک بر روی پروفایل میتوانید پروفایل خود را مشاهده کنید و سوابق خرید خود را مشاهده کنید.

 

چگونه از  نيم وا خريد كنيم؟

جستجو  و انتخاب محصولات بر اساس نوع ييلاق و فروشندگان

اضافه كردن محصولات انتخابي به سبد خريد

تعیین نحوه دریافت محصولات

نهايي نمودن  خريد و تكميل اطلاعات مربوطه

تكميل اطلاعات پرداخت و دريافت رسيد پرداخت از طريق ايميل يا پيامك

پیگیری خرید از طریق کد پیگیری

تاییدیه اتمام مراحل خرید

 

سفارش من در چه مرحله اي است؟

جهت مشاهده وضعیت سفارش و پیگیری آن می توانید پس از ورود به حساب کاربری خود از قسمتی که در عکس مشخص شده، وارد لینک «سفارشات من» شوید. در صفحۀ باز شده لیست تمامی سفارشات شما موجود است که برای هر سفارش ستونی به نام «وضعیت سفارش» وجود دارد. در این ستون وضعیت هر کالا از زمان تایید سفارش تا زمان تحویل، قابل مشاهده است.

پس از ثبت سفارش، شماره و جزئیات سفارش از طریق پیامک و ایمیل برای شما ارسال می گردد.
سفارشات مشتریان عزیز شهرستان با توجه به نحوۀ پرداخت از «طریق پست، تیپاکس، پیشتاز و زنجیره سرد» ارسال می شود. همچنین کد رهگیری این سفارشات ۲۴ ساعت پس از تحویل به شرکت پستی، برای مشتریان پیامک می گردد. روز و زمان ارسال سفارشات مشتریان عزیز مهدی شهر و سمنان نیز با پیامک اطلاع رسانی می شود. مشتریان عزیز مهدی شهر و سمنان در صورت نیاز می توانند پس از دریافت پیامک، برای «تغییر روز و آدرس ارسال» اقدام کنند.

 

روش هاي پرداخت در نيموا چگونه است؟

1-پرداخت اینترنتی

کاربران نيم وا می‌توانند در هنگام ثبت سفارش، از طریق درگاه اینترنتی، هزینه سفارش خود را به صورت آنلاین پرداخت کنند. پرداخت موفق هزینه به منزله ثبت قطعی این پرداخت برای سفارش است و پس از آن پیامکی مبنی بر ثبت موفق سفارش، برای کاربر ارسال می‌شود و نیازی به اطلاع‌دادن پرداخت سفارش نیست و سفارش به صورت خودکار وارد مراحل آماده‌سازی و ارسال می‏‌شود.لازم به ذکر است که پرداخت اینترنتی باعث ایجاد الویت و تسریع در پردازش سفارش کاربران می‌شود.توجه داشته باشید که تحویل‌گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا، باید مدرک شناسایی معتبر همراه داشته باشد.

 

2-پرداخت با کارت بانکی در محل تحویل(در شهرستان سنگسر-مهدیشهر)از آنجا که همگی ماموران تحویل سفارش نيم وا دستگاه‏‏‌های کارت خوان سیار (POS) همراه دارند، می‌توان هنگام تحویل سفارش در محل، با استفاده از کارت‌های عضو شبکه شتاب پرداخت خود را انجام داد.

 

مي‏‌توانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟

 بلي، امکان ثبت سفارش بصورت تلفنی امکان پذیراست.

 

چطور میتوانم سفارشم را پیگیری کنم ؟

وارد سایت نیم وا شوید.

روی گزینه سفارش های من کلیک کنید.

در این قسمت با کلیک روی جزییات میتوانید سفارش خود را ببینید.

میتوانید در این قسمت روند آماده سازی و مراحل ارسال سفارش خود را پیگیری کنید و همچنين با راننده تماس حاصل فرماييد.

 

در صورت بروز تاخیر در تامین کالا چطور اطلاع رسانی صورت میگیرد؟

در صورتی که تا تاریخ انتخابی شما برای ارسال ، کالا آماده ارسال نباشد، صبح همان روز پیامکی برای شما جهت اطلاع رسانی تاخیر تحویل سفارش ارسال می شود.

 

در چه شرایطی میتوانم کالای خود را بازگردانم؟

رضایت مندی مشتریان همواره از الویت‏‌های نیم وا بوده است و در این راستا می‏‌کوشد تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد. با وجود این ممکن است مشتریان محترم پس از خرید، با مسائلی روبرو شوند که در چنین مواردی خدماتی در چارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده است كه مي توان به اطلاع نیم وا برسانيد.

 

اگر کالای تحویل شده مغایر با سایت باشد میتوانم آن را برگردانم؟

وجود مغایرت، باید حداکثر 24 ساعت پس از دریافت کالا اطلاع رسانی گردد